Komentáře

1 Proxim Proxim | 5. února 2016 v 17:01 | Reagovat

Vážení, udržujte laskavě pořádek kolem svých hrobů. Děkujeme.
Asi tak.

2 Jindra Jindra | Web | 6. února 2016 v 15:20 | Reagovat

Ve sloganech se lidé občas dopouštějí děsivých zvěrstev. Osobně mi nejvíc vadí milčino "Troufni si na jemnost."
Ale třeba je to jako v tomhle komiksu http://41.media.tumblr.com/8492a21e0162dd32a1508a94bb4cfe28/tumblr_nykuskoHP81ra5ebio1_500.png a všechno je v pořádku. :-D

3 M. M. | Web | 8. února 2016 v 20:14 | Reagovat

[1]: Ano, zhruba :-D

[2]: Troufni si na jemnost mi nijak extra nevadí. Je to sice debilní slogan, ale technicky vzato je správně (nebo ne?). A ten komiks je vskutku půvabný! :-)

4 Šíryen Šíryen | E-mail | Web | 10. února 2016 v 14:53 | Reagovat

Eeeh,... mně třeba ten slogan přijde geniální. Jako hezká slovní hříčka, nad kterou se člověk zamyslí. A stále bude nacházet nové rozměry.
Může to poukazovat na samotnou "nesmyslnost" sloganu, či nejasnost toho, zda se za normální považuje hloupost/moudrost,...
"Zahrajete si hru, ta vás naučí myslet. Třeba pochopíte kouzlo toho sloganu."

5 Kate Stone Kate Stone | E-mail | Web | 10. února 2016 v 15:48 | Reagovat

[1]: Tehle slogan je vážně vtipný - až mi připomněl jeden taktéž se týkající 'hřbitovů':
"Vstaňte z hrobů živí mrtví, pomozte JZD (jé-zed-dé) s mrkví!" Přičemž pod to jakýsi vtipálek dopsal: "Polibte nám pr*el s mrkví, my jsme rádi, že jsme mrtví!"

Návaznost mého komentáře na tvůj článek je v tom spojení "živý mrtvý" (popř. plurál tohoto spojení s měkkými -i)... Je snad ještě pitomější, než-li "Myšlení ..."
Jak někdo ksakru může být živý i mrtvý zároveň? Jste-li živí, tak dýcháte, přijímáte potravu, vylučujete atp... Když jste mrtví, těžko si dáte propečený stejk, čichnete si ke květině nebo se třeba jen pohnete.
Jakožto jedny z největších hloupostí světa mi přijdou seriály typu "Walking Death" atp... (Jediný zombie film, který beru jako ne-až-tak-debilní je "Světová válka Z" - tam totiž zombie nepotřebují maso, ale mrtvá těla jsou ovládána virem, který se chce jakýmkoli způsobem šířit)

P.S.: Doufám, že můj komentář není až tak úplně mimo mísu... ;-) :-D

6 M. M. | Web | 12. února 2016 v 9:51 | Reagovat

[4]: To je otázka, jestli je ten slogan fakt debilní, nebo geniální. Jako každá hodně špatná věc se to do té geniality překlápí - jak jen mají ty protiklady k sobě blízko :-) Každopádně kdyby cílem opravdu bylo člověka tou hrou "zchytřet" natolik, aby pak prohlédl onen slogan, tak pak všechna čest. Ale obávám se, že je to spíš značné přecenění tvůrce.

[5]: Nemůžu si pomoct, ale ten mrkvový slogan je fakt vrchol debility :-D Připomnělo mi to Cimrmana a jeho hru Čechové na Řípu. Jak se urodilo hodně řepy a na plakátech to tech píšou s malým ř. A cukrovar jede jako nikdy :-D

7 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 12. února 2016 v 10:30 | Reagovat

No mně tohle přijde jako geniální, protože když se nad tím člověk zamyslí, obě možnosti výkladu jsou v podstatě správné a každá možnost si najde ty, kterých se týká. Jak hlupáky ohrožené myšlením, tak ty chytré ohrožené hloupostí :D

8 M. M. | Web | 27. února 2016 v 9:57 | Reagovat

[7]: Vidíš, to mě nenapadlo, že každý si tam najde to své a všichni jsou spokojeni! Půvabné řešení :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.